4 dagen koud, afzien - Reisverslag uit Wrangell, Verenigde Staten van Loes Mater - WaarBenJij.nu 4 dagen koud, afzien - Reisverslag uit Wrangell, Verenigde Staten van Loes Mater - WaarBenJij.nu

4 dagen koud, afzien

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

18 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Wrangell

Ineens sloeg het weer om, 12-13 gr en kille wind, regen!
Liep Ik op sandalen, 3/4 broek en het zeer koud te hebben, aan boord stond de temp op 15 gr en harde airco. Heb 4 dgn met jack aan gezeten. Mijn hut was matig, 2 bedden boven elkaar, en Ik moest oppassen om mezelf geen hersenschudding te bezorgen met opstaan. Maar het had ook een goede kant: Ik voelde geen wind, dus lang zitten op de kooi, ontbijt: zesty crackers, pruimen, vijgen, Clamato tomatensap.

De tocht was ondanks alles toch mooi, heel smal soms zigzaggend tussen de eilanden en de boeien, met extra man, de anchor man,voorop bij de bel! Spannend mooi!
In de div. havens zoals Wrangel gauw van boord, 1e de beste winkel of restaurant in,wifi en paswoord vragen, eventueel een glas wijn bestellen, mail binnenhalen, Fongobellen met broer en schoonzus en terug naar de boot,want er was aan boord geen wifi, maar ook geen bier of wijn.
Geen wifi was ook de reden dat Ik me blauw verveelde; de VakantieBieb opent alleen met wifi, en daardoor ook geen "WaarBenJij.nu.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Reis graag, houd van ruige natuur, autorijden

Actief sinds 28 April 2017
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 14772

Voorgaande reizen:

28 Juli 2017 - 05 September 2017

Canada-Alaska van jade, goud en gletschers.

18 Juni 2017 - 28 Juni 2017

Ruig, betoverend, prachtig Ierland

Landen bezocht: