313 km en boodschappen, dag 2 - Reisverslag uit Prince Rupert, Canada van Loes Mater - WaarBenJij.nu 313 km en boodschappen, dag 2 - Reisverslag uit Prince Rupert, Canada van Loes Mater - WaarBenJij.nu

313 km en boodschappen, dag 2

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

30 Juli 2017 | Canada, Prince Rupert

Van Prince Rupert naar New Hazelton.
Nog vergeten te schrijven dat de vlucht naar PR geweldig was,vlak boven de besneeuwde Bergen, fjorden en meren vliegen.
Eerst boodschappen, leuk in een dollarshop! Zakken vol voor onderweg, camping spul voor als er geen motel oid is. En eten.
Via Terrace, prachtige route langs snel stromende rivier.
Bij Kitwanga keuze gemaakt waar stoppen,geen motel, bij camping gevraagd, niets, advies ga naar New Hazelton, slechts 43 km verder. Leuk motel en nog "even" via old Hazelton en Ksan indian village gereden,retour en diner in goed restaurant.
Auto beetje opruimen, zakken verdelen,en uitgevloerd naar bed.

• 30 Juli 2017 - 18:58

Jitske Augustijn :

Nou dat is wel in the middle of nowhere.

• 30 Juli 2017 - 19:32

Coby Faas:

Loes, wat leuk dat je al op reis bent. Veel plezier. Ik volg je met interesse.

• 30 Juli 2017 - 19:42

Mariet Janssen:

Een heel avontuur Loes. Geniet ervan.

• 30 Juli 2017 - 22:38

Herman Van Dennebroek:

Hoi Loes,

Fijne vakantie; vanwaar de keuze van dit gebied?
    Zelf waren we afgelopen week enige dagen naar Idar Oberstein. Ik was er in geen 20 jaar geweest; wat een vergane glorie.
    Groetjes.

• 30 Juli 2017 - 23:35

Ineke Schipper:

Hoi Loes!
    Wat heerlijk dat je alweer op reis bent en wat een bijzonder gebied..!
    Erg leuk om je zo te volgen. Ik wens je alle plezier en alle goeds, hoor graag weer van je!
    Groetjes en veel avonturen!