Whitehorse en hot spring , dag 6 - Reisverslag uit Carmacks, Canada van Loes Mater - WaarBenJij.nu Whitehorse en hot spring , dag 6 - Reisverslag uit Carmacks, Canada van Loes Mater - WaarBenJij.nu

Whitehorse en hot spring , dag 6

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

03 Augustus 2017 | Canada, Carmacks

Rustig aan vanmorgen, veel mailen beantwoord.
Na echt amerikaans ontbijt, ei-bacon-toast-mashed potatos, eerst naar autozaak om te kijken naar rugsteun in auto, heb Ik thuis ook. Helaas.
Daarna downtown: in de Yukon rivier ligt de oude raderstoom schip "Klondike", uit 1937. Leuk om te zien.

De grootste vistrap, een omleiding waar oa. zalm doorheen zwemt bekeken.
Weer downtown oude houten kerk uit 1900 bezocht en veschillende gallery,s en winkels.
Om 13.30 pas gaan rijden, niet erg ver, naar Takhini hotsprings,
heerlijk in bronwater van 37-43gr liggen dobberen, werd langzaam een gekookte kreeft.

Toen nog 2 uur rijden voor het 1e hotel in het 1e dorpje.
Helaas is de Klondike Highway ook slecht dus.....

  • 03 Augustus 2017 - 08:48

    Ingrid Busch:

    Jeetje Loes, wat enig, die berichten van jou. Ik snap - nee, niet zo snugger - nu pas hoe jouw bericht werkt...Het was nauwelijks leesbaar, totdat je dóór drukte...
    Wat ben je toch een avontuurlijke levensgenieter.
    Je hoeft niet te antwoorden hoor! Geniet maar lekker van alles om je heen.
    Heb je een reisgenoot? Enfin, hoor ik wel weer als je met je cursussen begint.
    Kom veilg thuis!
    Liefs,
    Ingrid Busch.

  • 03 Augustus 2017 - 10:29

    Jitske Augustijn :

    Probeer eens een foto ben zeer benieuwd.

  • 03 Augustus 2017 - 12:14

    Alex Van Der Zee:

    Hi Loes,

    Weer een plezier om je te volgen via deze site.

    Het lijkt me een avontuur om zo'n reis te ondernemen. Het doet me denken aan de tijd dat ik in m'n uppie
    met tent en caravan(netje) het noorden van Scandinavië doorkruiste. Jouw gehobbel en zo komt me heel bekend voor.

    Geniet van deze trip. Mijn moeder zou zeggen dat 'je het nooit jonger kunt doen'.

    Groet,


    Alex

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Reis graag, houd van ruige natuur, autorijden

Actief sinds 28 April 2017
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 14780

Voorgaande reizen:

28 Juli 2017 - 05 September 2017

Canada-Alaska van jade, goud en gletschers.

18 Juni 2017 - 28 Juni 2017

Ruig, betoverend, prachtig Ierland

Landen bezocht: