Prachtige route langs rivieren en gletschers. - Reisverslag uit Skagway, Verenigde Staten van Loes Mater - WaarBenJij.nu Prachtige route langs rivieren en gletschers. - Reisverslag uit Skagway, Verenigde Staten van Loes Mater - WaarBenJij.nu

Prachtige route langs rivieren en gletschers.

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

08 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Skagway

Eerst in het motel gebeld met Alaska Ferry voor de overtocht van Haines naar Skagway. Als er geen plaats was op de ferry moest Ik mijn route veranderen. Wel gelukt te boeken.
Hier zeggen ze : Amazing! En zo is het. De ene mooie route volgt op de andere.
Met de ferry ruim een uur naar Skagway, wat ooit een gouddelvers stadje was aan het begin van de Klondike railway.
Nu helaas verpest door de vele grote cruiseboten die hier aanleggen.
Heb op dit moment geen geluk met motels met wifi, zit nu in zeer drukke saloon met biljart en harde Muziek, horend bij hotel, omdat Ik in mijn kamer geen wifi heb, trouwens ook geen badkamer, moet Ik delen met 3 kamers. Kon niets anders krijgen!
Ga nu naar boven, krijg genoeg van lawaai.

  • 08 Augustus 2017 - 10:26

    Else:

    Wat een fantastische reis maak je! Heb het net allemaal gelezen, heel bijzonder zo op je uppie! Morgen kom ik jouw kant op maar ik doe het iets gezapiger.
    Geniet en pas goed op je zelf!
    Lieve groet Else

  • 08 Augustus 2017 - 11:58

    Ingrid Busch:

    Lieve Loes,
    Wat ben je toch een geweldig mens, dat je dit allemaal in je uppie onderneemt!
    Voor mij een voorbeeld; het is nog lang geen tijd om het "rustiger aan te doen".
    Gisteren ging er bij mij de zweep over: auto van binnen en buiten schoon, alle boodschappen binnen gehaald, drie uur op de motormaaier het veel te lange gras (het is nooit meer goed droog!) te lijf gegaan en een aantal zaken betreffende ons nieuwe appartement geregeld.

    Heerlijk om al je avonturen te lezen, maar vooral te ervaren hoe je je obstakels aanpakt.
    Gewoon effe doen!
    Dag flinkerd! Geniet je maar te pletter!
    Liefs, Ingrid.

  • 08 Augustus 2017 - 13:40

    Bob:

    Daar sluit ik mij absoluut bij aan. Geweldig hoe je het allemaal regelt en heel leuk om te lezen.
    Ga zo door!!

  • 09 Augustus 2017 - 05:13

    Loes Mater:

    Lieve Else, een hele fijne tijd bij de kids.
    Liefs Loes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Reis graag, houd van ruige natuur, autorijden

Actief sinds 28 April 2017
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 14769

Voorgaande reizen:

28 Juli 2017 - 05 September 2017

Canada-Alaska van jade, goud en gletschers.

18 Juni 2017 - 28 Juni 2017

Ruig, betoverend, prachtig Ierland

Landen bezocht: