tijdelijke staking dagboek - Reisverslag uit Auke Bay, Verenigde Staten van Loes Mater - WaarBenJij.nu tijdelijke staking dagboek - Reisverslag uit Auke Bay, Verenigde Staten van Loes Mater - WaarBenJij.nu

tijdelijke staking dagboek

Blijf op de hoogte en volg Loes

13 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Auke Bay

Ik zit aan boord van de Manatuska Alaska Ferry, en helaas dat is niet varen als met de Hurtigrute in Noorwegen.
Hier is het helaas koud, ook aan boord, het regent en veel grondmist,
loop de hele dag met jack aan me te vervelen. Geen wifi, dus geen mail, dagboek, geen boeken lezen, geen vertier.
Gelukkig is het wel mooi varen, soms vlak langs eilandjes, kan je bijna aanraken. Al zigzaggend langs de boeien. Af en toe een haventje Waar Ik hardlopend zoek naar wifi en een glas wijn, want de ferry staat droog! Zit nu in bar en moet over 30 min. Aan boord zijn met taxi. Het regent nog pijpestelen en Ik loop op sandalen, bagage is achtergebleven in hotel Prince Rupert Waar Ik maandagavond om 23 uur weer aankom

Gelukkig

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Reis graag, houd van ruige natuur, autorijden

Actief sinds 28 April 2017
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 14861

Voorgaande reizen:

28 Juli 2017 - 05 September 2017

Canada-Alaska van jade, goud en gletschers.

18 Juni 2017 - 28 Juni 2017

Ruig, betoverend, prachtig Ierland

Landen bezocht: