549 km appeltje-eitje, dag 5 - Reisverslag uit Whitehorse, Canada van Loes Mater - WaarBenJij.nu 549 km appeltje-eitje, dag 5 - Reisverslag uit Whitehorse, Canada van Loes Mater - WaarBenJij.nu

549 km appeltje-eitje, dag 5

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

02 Augustus 2017 | Canada, Whitehorse

Gister in totaal 509 km gereden en kapot, vandaag 549 km fluitend. Vrij snel na Jade City werd het een iets bredere goede asfaltweg, hoi zoefend ging het verder, langs grote stukken verbrande bossen. Al om 12.30 uur 357 km gereden. Dus lange lunch stop in indianendorp met interressante musea en gallery.
Door naar Whitehorse, eigenlijk iets te ver, maar ervoor kon ik niets geschikts vinden, Wilde niet op camping in blokhut, maar echt motel, en niet zo,n dure lodge.
Days Inn is het geworden downtown Whitehorse. Vroeger goedkoop motel nu duur.

• 02 Augustus 2017 - 10:29

Marian Verdurmen:

Goede morgen Loes!
    Wat leuk dat ik je op deze manier kan volgen.
    En wat maak je veel mee!
    Ik zou wel zo met je mee willen reizen.
    Ik houd van avontuur.
    Jij ook merk ik!
    Geniet nog maar veel van al dat moois.
    Groet van Marian..

• 02 Augustus 2017 - 18:21

Jitske Augustijn :

Heb je ook nog foto's gemaakt?

• 02 Augustus 2017 - 18:57

Hans:

Hallo Loes, we leven en reizen met je mee.
    Jouw safari brengt ons terug 1998 dat we met Hans
    Tonny's verjaardag in Whitehorse gevierd hebben.

geniet van je reis, het is eenmalig,
    Hans.

• 02 Augustus 2017 - 22:30

Bob:

Klinkt allemaal fantastisch, Loes. En spannend. Ik kan je met zoek vrienden niet volgen. Waarschijnlijk geen WiFi voor je iPhone. Want ook whatspp heb je niet meer bekeken. Gelukt met omvormer?
    Geniet van je reis ! Bob

• 03 Augustus 2017 - 04:51

Loes Mater:

Ja Jitske, heel veel. Die komen als Ik bij Jaap en Anneke ben. Internet is hier niet zo goed.

• 03 Augustus 2017 - 04:59

Loes Mater:

Hi Bob en Carolien. iPhone heb Ik meestal op vliegtuigstand, Ben 1 keer 's nachts mijn bed uitgebeld.
    Omvormer niet nodig, via sigarettenaansteker zijn de apparaten steeds vol, soms iPad nog snachts.
    Hoe is Carolien?

• 03 Augustus 2017 - 20:24

BOb:

Ben benieuwd naar Foto's! Caroline gaat heel langzaam aan wat beter, maar is er nog lang niet. Waren gisteren bij neuroloog, die volstrekt tegengesteld advies gaf met eerdere advisering. Was het eerst veel rust en vooral geen grenzen over, omdat het dan nog langer gaat duren, is het nu juist grenzen over omdat anders sprake is van stilstand. Grenzen over is niet schadelijk. Je moet juist steeds een stap om hoog. We zullen zien!