Op jacht naar een bed en nog veel meer - Reisverslag uit Tagish, Canada van Loes Mater - WaarBenJij.nu Op jacht naar een bed en nog veel meer - Reisverslag uit Tagish, Canada van Loes Mater - WaarBenJij.nu

Op jacht naar een bed en nog veel meer

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

09 Augustus 2017 | Canada, Tagish

Vanmorgen erg vroeg op, in Skagway was bijna geen motelkamer meer te krijgen, dus maar een kamer met gedeelde badkamer/wc met 2 andere kamers. Dus maar vroeg op 6 uur, was Ik tenminste de 1e. Het waren nauwelijks kamers, meer grote hokken, gehorig, en vannacht om 3 uur waren mijn buren behoorlijk lawaaiig, dus maar es gebonkt, hield meteen op. Ik had al wel geslapen: Ben wel zo moe dat als Ik op de vloer ga liggen Ik ook nog slaap!
En je merkt het: geen wifi op kamer. En voor zo iets betaal je nog 100 dollar! Wifi had Ik in de saloon van het hotel,leuk met biljart,en helaas niet zo leuke muziek. Dus Ik belde,zoals iedere avond met broer/zus en die verstonden niets, want Ik bel met de IPad, fongo bellen, kost niets.

Nu deze avond, kwam uit Skagway, vertel Ik later, hoorde bij Carcross dat de Alaska Hwy afgesloten is en dat Ik alleen naar Teslin kan, prima mooie afstand. Heel grappig om over een lege Hwy te rijden. Moest tanken en daar meteen gevraagd naar motels: in Teslin alles vol, kan niet door want de Hwy is al 1 dag dicht, ongeluk,olie op weg en nu opnieuw asfalteren. Er stonden een paar motorrijders uit Teslin en die zochten ook. Terug 60 km daar had Ik een benzine station gezien, met dacht Ik wat kamers.
Helaas, door naar Whitehorse 140 km, geen zijn in, Ik dacht ga de Hwy af, binnenweg en na 21 km een campground en die had gelukkig 1 blokhut vrij, heel knus op de camping. Geen douche en wc,maar wel bos rondom.je mag raden wat Ik vannacht ga doen....
Zit nu heerlijk buiten te wachten op eten, nog steeds mooi weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Reis graag, houd van ruige natuur, autorijden

Actief sinds 28 April 2017
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 14807

Voorgaande reizen:

28 Juli 2017 - 05 September 2017

Canada-Alaska van jade, goud en gletschers.

18 Juni 2017 - 28 Juni 2017

Ruig, betoverend, prachtig Ierland

Landen bezocht: