Victoria rock en mineral show - Reisverslag uit Victoria, Canada van Loes Mater - WaarBenJij.nu Victoria rock en mineral show - Reisverslag uit Victoria, Canada van Loes Mater - WaarBenJij.nu

Victoria rock en mineral show

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

21 Augustus 2017 | Canada, Victoria

Jaap moest boodschappen doen in Victoria, plm 120 km plus ferry, (dagelijkse boodschappen op het eiland,15 km) leuk mee, auto shop, verf-hobbyzaak enz.
Toen zagen we een rockshop,oh kijken! Die vertelde dat er een grote mineralenbeurs was!!
We waren er om plm 11 en gingen 15.30 uur weer weg. Tja, altijd wel weer wat nieuws!
Ik moest een warme lange broek kopen, verhaal volgt, en naar de second hand shop, giga groot, gelukkig snel wat gevonden.
En daarna eindelijk lunch! Om 5 uur! Oesters en mosselen.
Maar we moesten nog naar de Makro, etensboodschappen, dus snel weg.
En daarna weer heerlijk gegeten, met prachtig uitzicht!.
We gingen met de 8 uur ferry weg en terug met de 21.00 uur ferry.
Hele leuke dag

  • 22 Augustus 2017 - 00:02

    Herman Van Dennebroek:

    En... waren er op die mineralenbeurs goede / mooie mineralen te koop?

  • 22 Augustus 2017 - 05:10

    Loes Mater:

    Veel ammoliet, alles duur

  • 22 Augustus 2017 - 15:18

    Coby Faas:

    Loes, het is genieten voor de achterblijvers. Wat een ondernemende reis ben jij aan het maken!!!!

  • 22 Augustus 2017 - 17:21

    Tanya:

    Wat een avontuur Loes! Ongelooflijk! En gespekt!
    Zou ik nooit durfen! Groetjes Tanya.

  • 22 Augustus 2017 - 20:58

    Bob:

    Het is genieten, Loes, je verhalen te lezen! Bij Jaap en Anneke ben je niet te zien. Geen WiFi?
    Groeten ook aan Jaap en Anneke

  • 17 Maart 2018 - 15:46

    Janjaap:

    Dag Loes,
    Door een stom toeval lees ik jouw reisverslag van je reis in BC en de gulf islands.
    Tussen 1980 en 1987 heb ik een aantal bezoeken gebracht aan Salt Spring Island.
    Mijn tante, Joke Mattiesing, woonde en werkte daar en was bevriend met Jaap en Anneke (die net als ikzelf fysiotherapeut is), ik heb hen een aantal maal ontmoet Joke verliet haar baan op Salt Spring eind jaren tachtig en is vervolgens op de Queen Charlotte Islands gaan wonen en werken waar zij februari 2010 op 72 jarige leeftijd is overleden. Ik heb mij steeds afgevraagd of Jaap en Anneke contact met haar hebben gehouden en of zij inmiddels op de hoogte zijn van haar overlijden.
    Mochten Jaap of Anneke contact met mij willen dan kun je hen mijn email geven,
    Gr.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Reis graag, houd van ruige natuur, autorijden

Actief sinds 28 April 2017
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 14820

Voorgaande reizen:

28 Juli 2017 - 05 September 2017

Canada-Alaska van jade, goud en gletschers.

18 Juni 2017 - 28 Juni 2017

Ruig, betoverend, prachtig Ierland

Landen bezocht: