kippenhok of goed motel? Kiezen voor 328 of 580 km - Reisverslag uit Terrace, Canada van Loes Mater - WaarBenJij.nu kippenhok of goed motel? Kiezen voor 328 of 580 km - Reisverslag uit Terrace, Canada van Loes Mater - WaarBenJij.nu

kippenhok of goed motel? Kiezen voor 328 of 580 km

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

11 Augustus 2017 | Canada, Terrace

Ik had een prima motel, grote kamer en dacht hier ga Ik mijn koffers overpakken. Ik heb nogal veel gekocht en dat moest passen. Hefting karwei. Om 10.30 klaar, ondertussen zalm ontbijt.
De plek waar Ik wilde overnachten is bij benzinestation 328 km verder. En dan kon Ik vandaag op tijd in Prince Rupert zijn.
Toen Ik daar kwam was het bloedheet,33 gr, drukkend bewolkt, veel lastige vliegen en ander ongedierte, en het stonk!
Dus keus snel gemaakt: dan maar doorrijden, er zijn op dat stuk gewoon geen motels.
Andere reden was: als Ik bij benzinestation bleef, dan kon Ik nog een stukje rijden waar Ik op de heenweg beren had gezien, maar Ik had mazzel: Ik had al een moose met Jong gezien en 2x een grote zwarte beer, de laatste poseerde nog even voor me! Prachtige foto,s gemaakt.

Ik had nog een hele grote tas vol met ongebruikt eten, maar ook koekenpan en nog Ander keukengerei, en daar heb Ik een indiaans vrouwtje blij mee gemaakt.

  • 11 Augustus 2017 - 19:32

    Jitske Augustijn :

    Nou dat is weinig eten. Je bent zeker afgevallen (ha ha) van zoveel ontberingen. Wanneer in Prince Rupert?

  • 11 Augustus 2017 - 21:15

    Alex Van Der Zee:

    Hi Loes,


    Je gaat zo langzamerhand op een missionaris lijken. Keep up the good work!

    Groet,


    Alex

  • 12 Augustus 2017 - 19:43

    Ina Panman:

    Hoi Loes,
    Wat ben je weer stoer bezig! Wat een prachtige foto's van de beren! Ben heel benieuwd wat je allemaal meeneemt, diamanten, ha!!
    Nog heel veel plezier en straks lekker bij je familie bijkomen van de ontberingen. gr. Ina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Reis graag, houd van ruige natuur, autorijden

Actief sinds 28 April 2017
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 14819

Voorgaande reizen:

28 Juli 2017 - 05 September 2017

Canada-Alaska van jade, goud en gletschers.

18 Juni 2017 - 28 Juni 2017

Ruig, betoverend, prachtig Ierland

Landen bezocht: