Schouderklopje, 5357 fantastische km's - Reisverslag uit Prince Rupert, Canada van Loes Mater - WaarBenJij.nu Schouderklopje, 5357 fantastische km's - Reisverslag uit Prince Rupert, Canada van Loes Mater - WaarBenJij.nu

Schouderklopje, 5357 fantastische km's

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

18 Augustus 2017 | Canada, Prince Rupert

Bovenverwachting was deze reis, Ik gaf mezelf een schouderklopje: "mooi daan meissie". Bijzonder goed omdat het niet vantevoren vaststond wat Ik precies ging doen.

Het was nog steeds mooi zonnig weer, 22 gr, de koffers naar hotel, Waar Ik maandagavond zou slapen in Prince Rupert, gebracht en
Na het wassen van de auto naar verhuurstation, die zeiden verbaasd : wat heeft u gedaan?
Verteld en toen: alleen? Yes!
In kortebroek, topje en sandalen met tas kleding en rugzak naar de Alaska Ferry.
Lopen zeulen, verkeerd verdeeld, om aan boord te komen.
Toen ging het opeens flink bewolken.

• 18 Augustus 2017 - 23:19

Jitske Augustijn :

Je bent nu toch bij je broer en schoonzus? Helemaal veilig terug!

• 19 Augustus 2017 - 05:12

Else:

Fantastisch gedaan, zus! Nu lekker alles nabeleven bij je broertje of gaan jullie ook nog spannende dingen ondernemen?
    Ik zit wat zuidelijker het gezellig te hebben bij kinderen, geniet ook van de mooie westkust hier.

• 19 Augustus 2017 - 07:25

Loes Mater:

Hi Else, ja gezellig hier, morgen ga Ik met Jaap dag naar Victoria met de ferry, en volgende week 2 dagen naar Victoria Butchart Garden, Waar s'avonds een concert word gegeven en dan slapen we aan boord van hun bootje, 4 uur varen, dan tuin, concert en volgende dag terug 4 uur varen. Leuk!
    Fijn dat jullie het gezellig hebben, zag op FB dat Johanna jarig was, en de fotos erbij.

• 19 Augustus 2017 - 09:04

Bob:

Wat een reis,Loes. Geweldig! De Alaska Ferry kan dus de vergelijking met de Vesteralen niet doorstaan!

• 19 Augustus 2017 - 12:01

Alex Van Der Zee:

Hi Loes,

Hoe mooi dat het een geweldige reis is geworden.
    En dat helemaal in je eentje, ik neem mijn pet diep voor je af.

Nu nog gezond en wel terug naar huis,

Een hartelijke groet,

Alex